Sider

Søk i denne bloggen

mandag 29. januar 2018

CADHP2 - Veke 3

Eg starta veka med å gjere ferdig modellen av huset.
Endeleg fann eg ut korleis eg skulle få til taket riktig; Roof by extrusion:


Laga cutout der utstikka er.


 Nokre av veggene let seg ikkje knytte til taket. Det løyste eg med Edit Profile:



Litt fleire detaljar er på plass.

Endeleg fekk eg til trappene òg:


Eg bestemte meg for å gjera litt om på planen og laga til teikningane som vil  vera lik på begge modellene før eg kopierer modellen for å lage endringene i kjellaren:



Denne veka fekk eg heller ikkje gjort like mykje som planlagt. Det å ta eksamen ved sidan av full jobb er mykje tyngre enn ein skulle tru, og dagane strekk rett og slett ikkje til.
Sidan eg snudde litt om på rekkefølga er det litt vanskeleg å sei nøyaktig korleis eg ligg an i forhold til plan og tid, men eg trur ikkje eg ligg så langt etter.

mandag 22. januar 2018

CADHP2 - Veke 2

Eg fekk ikkje godkjent planen min, så denne veka starta med å endre litt på den.
Eg skal lage to modellar i Revit, ein som viser bygget slik det var originalt, og ein som viser endringene i kjellaren. Det er den siste modellen eg skal bruke sammen med garasje og utestove for å visualisere.

Vidare har eg fått lagt til vegger i 1. og 2. etasje:



Dører og vindu har komme på plass:

Eg måtte endre litt på døra eg fann i biblioteket for å få den til å sjå rett ut. Her har eg lagt til sprosser.

Denne døra laga eg sjølv ut frå døra over..


Vindauga er henta frå biblioteket


Taket var litt tricky, men eg fekk det på plass til slutt:



På grunn av uforutsette hendingar har eg ikkje komme så langt som planen tilseier. Det gjenstår å få profilen på taket rett, og eg har ikkje fått på plass trappar innvendig.
Eg er likevel ikkje bekymra, eg vil nok hente meg inn att i løpet av veka.

torsdag 18. januar 2018

CADHP2 - Veke 1

Som sagt i førre innlegg starta eg denne veka med å planlegge.
Under følger prosessen vidare


 Eg starta med å setje opp modellen med floor plans og grid.


For å komme i gang med modelleringa sette eg opp fundament og laga vegger til kjellaren.




Eg fekk delt opp romma med innervegger i kjellaren, og er klar for å begynne på 1. etasje.

tirsdag 9. januar 2018

CADHP2 - Planlegging

Avsluttande eksamen er i gong, og eg har fått tidlelt eit prosjekt frå Noroff som går på å modellere ein bustad som vart bygd på 90-talet. Det eg blitt gjort nokre endringar sidan den gong, og desse skal vera med i modellen. I tillegg skal eg modellere ein ny garasje og ei utestove. Alt skal plasserast på tomta og visualiserast.
Det eg har fått tilgang til er eigedomskart, scanna teikningar og bilete, desse skal eg bruke for å bygge opp modellen.

Eg har brukt to dagar på å planlegge arbeidet. Utan tida for å rendre bilete og animasjon kom eg fram til at eg må bruke omlag 100 timar på oppgåva. For å få gjort alt må eg arbeide litt kvar dag, samt jobbe effektivt i helgene.
Det kjem til å bli 8 intensive veker, men det vert kjekt å få vise evnene sine i eit reelt prosjekt.



søndag 17. desember 2017

CAVm4 - Siste modul

Siste modul før eksamen er her, og no skal me bli god på rendering.

Me skulle bruke bygget frå CAS, så eg starta med litt småflikk og møblering i Revit før eg importerte fila i 3Ds Max.


Eg starta med å legge til rekkverk og søyle på altanen, òg laga subregion til veg
Alle romma vart møblert

I Max jobba jobba eg nøye med å tileigne materiale til alt, importerte lamper og gav dei lyskjelder før eg las skikkelig gjennom oppgåva igjen og såg at det var berre eitt ellet to rom som skulle møblerast, ikkje heile bygget. Jaja, då fekk eg ialleffall øvd på det. ;)



Jobba ein del med lyssettinga før eg fekk til skikkelig rendering. Som bakgrunn brukte eg den som låg til nedlasting i leksjonene.



 Eg brukte litt tid på testing for å få til render eg vart nøgd med.

Til slutt synes eg resultata vart bra
Bakgunnen vart rendra ut, men den kjem ikkje med når eg legg ut biletet her.

Bakgunnen vart rendra ut, men den kjem ikkje med når eg legg ut biletet her.

Pc-en min ville ikkje la meg rendre animasjon i .mov-format. Den gav ingen svar på kvifor, men denne meldinga kom opp kvar gong eg prøvde:


Til slutt vart det for lite tid til å rendre animasjonen, så løysinga vart nok ein gong preview.

Eg brukte mykje meir tid enn planlagt i denne oppgåva fordi eg ikkje las teksten skikkelig og endte med å legge ned meir arbeid enn nødvendig.


tirsdag 21. november 2017

CAS Samarbeidsoppgåve - Innlevering

Litt på overtid - på grunn av utanforståande årsaker - fekk me endelig levert i dag.
Simon har sydd saman ein presentasjonsvideo av oppgåva vår:




Det var artig å prøve seg på samarbeid med andre studentar, eg føler me har lært mykje av denne oppgåva.

torsdag 16. november 2017

CAS Sammarbeidsoppgave - Elektro og animasjon

Tanken var å prøve ut de flotte funksjonene som ligg under System i Revit. Eg skulle modellere det elektriske anlegget i eit av rekkehusa.
Tanken var nok god, men det viste seg fort å ikkje vera så enkelt. Det eg såg for meg skulle bli ein flott og oversliktlig elektrolayout vart eit rot av symbol som låg oppå kvarandre og som ikkje kom med pga tak og skap. Forsøket var iallefall gjort, og slik vart resultatet:


Ingen forskjell på brytar og stikk.
 
 Sjølv om det eg lasta inn var henta frå den norske mappa holdt det ikkje norsk standard på symboler.


Eg skulle òg rendre ei animasjon i 3Ds Max. Simon sette opp kamera og path for meg, så skulle maskina få stå og gå eit par dagar. Det skulle vise seg at det ville den ikkje. Etter alt frå 5 til 70 frames dukka denne feilmeldinga opp og alt låste seg.


Løysinga vart då å lage ein preview som desverre fekk forferdeleg dårleg kvalitet.


No gjenstår berre nokre småting før innlevering. :)