Tanken var nok god, men det viste seg fort å ikkje vera så enkelt. Det eg såg for meg skulle bli ein flott og oversliktlig elektrolayout vart eit rot av symbol som låg oppå kvarandre og som ikkje kom med pga tak og skap. Forsøket var iallefall gjort, og slik vart resultatet:
Ingen forskjell på brytar og stikk.
Sjølv om det eg lasta inn var henta frå den norske mappa holdt det ikkje norsk standard på symboler.
Eg skulle òg rendre ei animasjon i 3Ds Max. Simon sette opp kamera og path for meg, så skulle maskina få stå og gå eit par dagar. Det skulle vise seg at det ville den ikkje. Etter alt frå 5 til 70 frames dukka denne feilmeldinga opp og alt låste seg.
Løysinga vart då å lage ein preview som desverre fekk forferdeleg dårleg kvalitet.
No gjenstår berre nokre småting før innlevering. :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar