Sider

Søk i denne bloggen

tirsdag 21. november 2017

CAS Samarbeidsoppgåve - Innlevering

Litt på overtid - på grunn av utanforståande årsaker - fekk me endelig levert i dag.
Simon har sydd saman ein presentasjonsvideo av oppgåva vår:




Det var artig å prøve seg på samarbeid med andre studentar, eg føler me har lært mykje av denne oppgåva.

torsdag 16. november 2017

CAS Sammarbeidsoppgave - Elektro og animasjon

Tanken var å prøve ut de flotte funksjonene som ligg under System i Revit. Eg skulle modellere det elektriske anlegget i eit av rekkehusa.
Tanken var nok god, men det viste seg fort å ikkje vera så enkelt. Det eg såg for meg skulle bli ein flott og oversliktlig elektrolayout vart eit rot av symbol som låg oppå kvarandre og som ikkje kom med pga tak og skap. Forsøket var iallefall gjort, og slik vart resultatet:


Ingen forskjell på brytar og stikk.
 
 Sjølv om det eg lasta inn var henta frå den norske mappa holdt det ikkje norsk standard på symboler.


Eg skulle òg rendre ei animasjon i 3Ds Max. Simon sette opp kamera og path for meg, så skulle maskina få stå og gå eit par dagar. Det skulle vise seg at det ville den ikkje. Etter alt frå 5 til 70 frames dukka denne feilmeldinga opp og alt låste seg.


Løysinga vart då å lage ein preview som desverre fekk forferdeleg dårleg kvalitet.


No gjenstår berre nokre småting før innlevering. :)

søndag 5. november 2017

CAS - samarbeidsoppgåve: Site

Rekkehus Buggelandskogen 47


I denne modulen skal me finna nokon å samarbeida med om ei valfri oppgåve, utført i valfrie program.
Då me er berre tre på same studieløp valde me å samarbeide alle tre.
Simon skal til å flytte inn i eit nytt rekkehus og hadde lyst å modellere det. Fordelen er at me har då eit godt teikningsunderlag å jobbe ut frå.

Me starta med å planlegge over Skype. Me kartla kva me skulle legge i oppgåva,  kva program me ville bruka og korleis me skulle fordele oppgåvene.
Heldigvis har me litt ulike styrker, så eg føler me fekk fordelt oppgåvene godt og vil få eit bra resultat til slutt.



Eg tok på meg å modellere site med tomteoppdeling, vegar og murer. Sidan simon fekk tilsendt situasjonskartet frå utbygger hadde eg eit veldig godt grunnlag til å setje i gang.



Eg starta meg å hente ned fila Inger har starta å modellere sjølve rekkehuset i. Då har eg alle referansepunkt rett i modellen. Situasjonskartet la eg inn i revit som eit underlag å teikne over.
Problemet var at revit vart forferdeleg treigt å jobbe i:


Berre eg skulle flytte modellen litt rundt måtte revit tenke seg om i 2 minutt. Løysinga vart då å heller lage kotelinjer, tomter og veger i AutoCad, for så å importere cad-fila til revit.


Deretter var det ikkje så vanskeleg å lage site. Eg la inn buildingpads på alle tomtene. Vegane prøvde eg å lage ved utvidelsespakken Site Designer. Det viste seg å vera vanskelegare enn antyda på autodesk sine sider. Å få lagt linjene i rett høgde var i seg sjølv ei utfordring, og alle kryss fekk eg feilmelding på. Løysinga vart heller å bruke subregion og gje den materialet asphalt.

Siste oppgåve i denne bolken var å plassere alle bygg i site. Eg tok utgangspunkt i Inger si ferdige modell av vårt bygg og linka inn site.fila eg hadde laga. det gjekk smertefritt å få inn alle modellene og integrere dei i hovedmodellen.
Litt arbeid til slutt for å få alle buildingpads til å passe med bygga Simon hadde laga, men til slutt vart det eit ok resultat:



Det var i utgangspunktet berekna 30 timar til å lage site og plassere alt i modellen, men eg endte opp med å bruke berre 15.