Sider

Søk i denne bloggen

fredag 1. september 2017

CAAm1

Endeleg kom me igang med Revit!

I denne oppgåva skulle me modellere eit hus ut frå nokre gamle teikningar.





Eg byrja med å planlegge heile jobben; delte den opp i ulike kategoriar og oppgåver og beregna kor mykje tid eg ville bruke på dei ulike oppgåvene.

I Revit starta eg med å opprette eit nytt prosjekt og legge inn grid og levels. Høgdemåla på fasadeteikningane var ikkje så lette å lese, så eg tilpassa slik at det såg nokonlunde rett ut.


Deretter laga eg nye vegger som eg la til i familien.






For å gjere det litt lettare la eg inn bilete av planteikningane for å teikne over.




Med veggane på plass gjeld det å få inn fundament og etasjeskiller.



Trapp må ein ha mellom etasjene.


Så oppretta eg nye dører og vindauge tilpassa oppgåva, og sette dei inn.



Tak og skorstein kom på plass til slutt. Teikningane var ikkje lett å lese, så eg tilpassa altanen i 2. etasje etter alt anna.






Så var det å plassere alt i terrenget. Her la eg òg inn biletet for å teikne kotelinjene.


Sette inn nokre konseptbygg for å visa huset i nabolaget.


Det eg brukte mest tid på (og bomma mest på planlegginga med) var terrenget. Det tok mange forsøk før eg klarte å unngå å få bakken gjennom veggene, men til slutt gjekk det. 

Det var artig å bli kjent med Revit. Eg saknar den utfyllande kommandolinja til AutoCad, og frustrasjonen vart stor over mangelen på snapping og nokre andre småting, men det er nok berre tilvenning.