Sider

Søk i denne bloggen

mandag 22. januar 2018

CADHP2 - Veke 2

Eg fekk ikkje godkjent planen min, så denne veka starta med å endre litt på den.
Eg skal lage to modellar i Revit, ein som viser bygget slik det var originalt, og ein som viser endringene i kjellaren. Det er den siste modellen eg skal bruke sammen med garasje og utestove for å visualisere.

Vidare har eg fått lagt til vegger i 1. og 2. etasje:



Dører og vindu har komme på plass:

Eg måtte endre litt på døra eg fann i biblioteket for å få den til å sjå rett ut. Her har eg lagt til sprosser.

Denne døra laga eg sjølv ut frå døra over..


Vindauga er henta frå biblioteket


Taket var litt tricky, men eg fekk det på plass til slutt:



På grunn av uforutsette hendingar har eg ikkje komme så langt som planen tilseier. Det gjenstår å få profilen på taket rett, og eg har ikkje fått på plass trappar innvendig.
Eg er likevel ikkje bekymra, eg vil nok hente meg inn att i løpet av veka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar