Eg skal lage to modellar i Revit, ein som viser bygget slik det var originalt, og ein som viser endringene i kjellaren. Det er den siste modellen eg skal bruke sammen med garasje og utestove for å visualisere.
Vidare har eg fått lagt til vegger i 1. og 2. etasje:
Dører og vindu har komme på plass:
| Eg måtte endre litt på døra eg fann i biblioteket for å få den til å sjå rett ut. Her har eg lagt til sprosser. |
| Denne døra laga eg sjølv ut frå døra over.. |
| Vindauga er henta frå biblioteket |
Taket var litt tricky, men eg fekk det på plass til slutt:
På grunn av uforutsette hendingar har eg ikkje komme så langt som planen tilseier. Det gjenstår å få profilen på taket rett, og eg har ikkje fått på plass trappar innvendig.
Eg er likevel ikkje bekymra, eg vil nok hente meg inn att i løpet av veka.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar