Under følger prosessen vidare
Eg starta med å setje opp modellen med floor plans og grid.
For å komme i gang med modelleringa sette eg opp fundament og laga vegger til kjellaren.
Eg fekk delt opp romma med innervegger i kjellaren, og er klar for å begynne på 1. etasje.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar