Sider

Søk i denne bloggen

søndag 29. januar 2017

CADHP1 - Starten

Det var førstevalget mitt som vart oppgåva:


Som venta er eg allereie skeivt ute i forhold til plan, kvardagen innhenta meg og eg kom ikkje i gang før tre dagar etter oprinneleg planlagt

For å få ein "mjuk" start valde eg å begynne å modellere møblene i stadenfor sjølve standen.

For stolane og borda har eg kopiert fotbasen og røyret slik at det er likt, berre ulik høgd på røyret.
Her har eg brukt både circle, box og polysolid for å modellere dei ulike delene. Fillet edge er brukt for å lage dei bua delene.


 Resepsjonsdisken var det litt meir arbeid å få til. Først laga eg ein vinkel med polysolid og laga avrunda hjørne på den. Deretter laga eg fleire boksar og brukte subtract for å lage opningane som skulle vera.

Fått på glassplatene og festa.


I morgon vil eg prøve å få ferdig dei andre lause elementa.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar