Det var førstevalget mitt som vart oppgåva:
Som venta er eg allereie skeivt ute i forhold til plan, kvardagen innhenta meg og eg kom ikkje i gang før tre dagar etter oprinneleg planlagt
For å få ein "mjuk" start valde eg å begynne å modellere møblene i stadenfor sjølve standen.
For stolane og borda har eg kopiert fotbasen og røyret slik at det er likt, berre ulik høgd på røyret.
Her har eg brukt både circle, box og polysolid for å modellere dei ulike delene. Fillet edge er brukt for å lage dei bua delene.
![]() |
Fått på glassplatene og festa.
I morgon vil eg prøve å få ferdig dei andre lause elementa.




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar