I denne modulen skal me finna nokon å samarbeida med om ei valfri oppgåve, utført i valfrie program.
Då me er berre tre på same studieløp valde me å samarbeide alle tre.
Simon skal til å flytte inn i eit nytt rekkehus og hadde lyst å modellere det. Fordelen er at me har då eit godt teikningsunderlag å jobbe ut frå.
Me starta med å planlegge over Skype. Me kartla kva me skulle legge i oppgåva, kva program me ville bruka og korleis me skulle fordele oppgåvene.
Heldigvis har me litt ulike styrker, så eg føler me fekk fordelt oppgåvene godt og vil få eit bra resultat til slutt.
Eg tok på meg å modellere site med tomteoppdeling, vegar og murer. Sidan simon fekk tilsendt situasjonskartet frå utbygger hadde eg eit veldig godt grunnlag til å setje i gang.
Eg starta meg å hente ned fila Inger har starta å modellere sjølve rekkehuset i. Då har eg alle referansepunkt rett i modellen. Situasjonskartet la eg inn i revit som eit underlag å teikne over.
Problemet var at revit vart forferdeleg treigt å jobbe i:
Berre eg skulle flytte modellen litt rundt måtte revit tenke seg om i 2 minutt. Løysinga vart då å heller lage kotelinjer, tomter og veger i AutoCad, for så å importere cad-fila til revit.
Deretter var det ikkje så vanskeleg å lage site. Eg la inn buildingpads på alle tomtene. Vegane prøvde eg å lage ved utvidelsespakken Site Designer. Det viste seg å vera vanskelegare enn antyda på autodesk sine sider. Å få lagt linjene i rett høgde var i seg sjølv ei utfordring, og alle kryss fekk eg feilmelding på. Løysinga vart heller å bruke subregion og gje den materialet asphalt.
Siste oppgåve i denne bolken var å plassere alle bygg i site. Eg tok utgangspunkt i Inger si ferdige modell av vårt bygg og linka inn site.fila eg hadde laga. det gjekk smertefritt å få inn alle modellene og integrere dei i hovedmodellen.
Litt arbeid til slutt for å få alle buildingpads til å passe med bygga Simon hadde laga, men til slutt vart det eit ok resultat:
Det var i utgangspunktet berekna 30 timar til å lage site og plassere alt i modellen, men eg endte opp med å bruke berre 15.










