Denne veka har vore veldig travel, og eg har ikkje fått jobba på langt nær så mykje som eg ville. No håpar eg at klargjeringa i 3DsMax skal gå smertefritt slik at eg kjem raskt i gang med render.
Eg har fortsett med endringane på huset, dører og vindu har blitt (nokonlune) slik dei skal vera:
Site er på plass:
Garasje og utestove er nesten klare:
Det gjenstår no berre små detaljar før eg er klar for import i 3DsMax.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar