Sider

Søk i denne bloggen

onsdag 16. mars 2016

Studiestart



Allereie første veka fekk eg kjenne på presset med å vera deltidsstudent ved sidan av full jobb.
Sidan eg jobbar på dagtid er eg nøydd å gjere unna alt studieretta arbeid på kvelder og i helger. Det var ikkje så lett då eg møtte svært korte tidsfrister og overtidsarbeid på jobb, og fredag til søndag var sett av til konferanse med fagoreninga (FLT).
Men erfaringa mi seier at eg jobbar best under press, og eg er allereie godt i gang med oppgåvene, så dei neste dagane vert det posta fleire innlegg her på bloggen.
Det er godt å vera i gang!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar